marți, 30 aprilie 2013

1 mai

Ce poate fi mai frumos la ora 04:31 a.m. decât să îți pregătești bagajul pentru a te îndreptat spre mare. De câțiva ani mi-am dorit să ajung la mare de 1 mai. Nu știu de ce, probabil pentru că sunt tânăr și experiența unei escapade de 2 - 3 zile la mare pare interesantă. Anul acesta, fiind ocupat cu tot felul de proiecte și timpul meu liber fiind limitat, nu am mai apucat să mă gândesc la mare acum, în preajma zilei de 1 mai. Dar, după cum știți, atunci când te aștepți mai puțin ți se întâmplă lucruri frumoase. Iată că săptămâna trecută am aflat că sunt ”fericitul câștigător al unui sejur la mare în perioada 1 - 3 mai”. Cum nu se poate mai bine nu?

Aici se încheie conversația mea cu voi astăzi pentru că încă nu sunt îmbrăcat și mi-a mai rămas mai puțin de jumătate de oră să ies din casă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu