duminică, 19 mai 2013

Avânt și tinerețe.

Și pentru că suntem tineri, suntem spontani. Pentru că ne place să fim mereu acolo unde e toată lumea facem lucruri fără să ne gândim prea mult.
Vineri, 17 mai 2013, începe ca o oarecare zi. De la 8 cursuri până la 14 și apoi acasă, mâncare și TV. În același timp, în Iași se definitivau pregătirile pentru cel mai mare concurs de Karaoke din Țară organizat de Radio Zu. Eu mă plictiseam uitântu-mă la TV la o emisiune pe Antena 2. În colțul din dreapta sus era numărătoarea inversă până la începerea concertului.
Este ora 16 și primesc un telefon de la o prietenă din  Iași și mă întreabă dacă nu vin la concert. Bineînțeles bani nu aveam decât 20 de lei, ceea ce înseamnă că nu îmi ajungeau decât pentru drum și atât. Mai mult de atât știam că sunt doar trenuri interregio spre Iași și sunt scumpe. Se pare că la ora 16:55 era ultimul regio spre Iași. Asta înseamnă că în 50 de min trebuia să fiu în gară cu bani și cu tot. Așa începe cursa contra cronometru spre Iași.
În mai puțin de 5 min am sunat-o pe mama și i-am cerut câțiva bani. Ea era la seviciu și eu acasă. Mi-a zis să iau bani de la sora mea. O sun pe sora mea, era la intrare în Obcini o rog să mă aștepte. O sun pe o prietenă de-a mea și îi zic și ei același lucru ” Iulica, în 45 de min ești în gară la Burdujeni. Plecăm la Iași.” Aceeași cursă contra cromometru a început și pentru ea. Mi-am făcut bagajul în doi timpi și trei mișcări, am ieșit din casă și am fugit până la sora mea. Am luat banii, Stai! Nu am legitimația de transport! Mi-am sunat colega căreia îi împrumutasem legitimația. Am fugit la ea, am luat legitimația, la 16 și 25 de minute eram în maxi deja. Mai aveam 30 de min să ajung în gară. La 16:40 am ajuns. Am luat biletele și ne-am urcat în tren. 2 ore și jumătate de mers cu trenul, un tramvai luat greșit, 30 de min ne-am încurcat prin Iași, la ora 20 și câteva minute eram la concert alături de 100.000 de oameni. Ne-am bucurat de cel mai mare karaoke din România alături de prietenii noștri din Iași.
Iată de ce tinerețea și cei 20 de ani sunt cei mai frumoși ani din viața noastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu