marți, 3 februarie 2015

Tarot - marketing ieftin pentru oameni slabi

În urmă cu câteva zile, plictisindu-mă, m-am gândit să văd ce se mai întâmplă pe internet. Căutând eu diferite lucruri, citind diferite blog-uri sau articole, la un moment dat, am văzut o reclamă care suna cam așa:
„Clarvăzătoarea Mioara îți ghicește trecutul. prezentul apropiat și viitorul, GRATUIT”. Așa cum curiozitatea a omorât pisica, iar prin venele mele circulă sânge de viitor jurnalist, am hotărât să dau click. Am „extras” trei cărți de tarot și apoi am introdus adresa mea de mail. După ce am făcut asta, nerăbdător din cale afară am așteptat mail-ul care urma să îmi lumineze viitorul.
Dimineață, când m-am trezit, mail-ul mă aștepta în căsuța de inbox. Am să copiez aici o parte din mail:
Astazi m-am decis sa iti fac o interpretare astrologica speciala! Pentru ca te-ai nascut sub semnul Rac si stiu ca se prevad evenimente astrale importante pentru acest semn, am vrut sa vad cum te va afecta pe tine aceasta miscare a planetelor pe cer.
Draga alexandru, in viata fugim cu totii dupa doua lucruri: IUBIREA si implinirea profesionala. Vad ca esti o persoana tare ambitioasa, multumita semnului sub care te-ai nascut. Vad in tine foarte mult potential si multe sanse de reusita.
Pentru tine, evenimentul astral de care iti vorbeam mai devreme se rasfrange in special in casa iubirii si a familiei. Acest eveniment are legatura cu o datorie karmica in iubire, ceva ce trebuia sa duci la capat intr-o viata anterioara dar, din oarecare motive, nu a fost implinit. Iata despre ce e vorba.
[...]
Eu pot sa te ajut, alexandru! Lasa-ma sa fac asta, pentru a-ti indeplini destinul amoros. Suna-ma la 090*.***.**** si lasa-ma sa iti arat ce poate face talentul meu de clarvazatoare pentru tine.

Bun. Hai să vedem cu ce a reușit să mă lumineze această doamnă:
1. Am aflat că m-am născut sub semnul racului. - Incredibil, dacă vreți să mă credeți. eu nu știam până acum ce zodie am.

2. Am aflat că fug după două lucruri: iubire și împlinire profesională. Ok, asta chiar m-a făcut să-mi dau seama care este scopul meu. Motivul pentru care eu fac toate lucrurile. E bine de știut că fug după ele și nu de ele.

3.Sunt o persoană ambițioasă, am potențial și multe șanse de reușită. Păi, ambițios sunt pentru că vreau să fac ceva cu viața mea; potențial și șanse de reușită?? În traducere liberă, norocul ți-l faci cu mâna ta. Am înțeles asta dinainte să fiu „luminat”. Dacă nu muncești, nu exiști.

4. O viață anterioară ?!?!? Ok, de un lucru sunt sigur: Este prima mea viață și ultima. Cât despre karma... iar vorbește despre iubire??

5. Partea cea mai interesantă e că trebuie să sun. Yey, chiar nu știam cum să fac cost suplimentar la telefon. Am uitat să scriu că tariful e 1,5 euro pe minut. Asta chiar e o șansă unică în viață.

Sunt mult mai liniștit acum de când am aflat adevărul despre viața mea. Unele lucruri chiar m-au făcut să văd altfel lumea, acum sunt atent la păsări, la oameni, la semnele de circulație. Mă trezesc mai plin de viață și mai fericit. Nu mă mai enervez din nimic și nici nu mă mai supără nimic. Îmi îndrept energiile către șanșă și iubire....

Da, Tot ceea ce e scris în mail-ul mai sus copiat, sunt lucruri general valabile pentru oricine. Dacă aș schimba numele acolo (și aș scrie totuși inițiala cu literă mare, măcar pentru puțin respect) sunt convins că vi se potrivește tuturor mesajul.

În altă ordine de idei, cam așa arată o tehnică de marketing ușoară. O metodă simplă de a face bani de acasă, de la cumpărături, din vacanță ori când stai la rând să plătești vreo factură.

P.S. Am barat nr de telefon și numele persoanei, pentru că așa mi se pare etic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu