luni, 16 decembrie 2013

Scrisoare pentru Moș Crăciun

Dragă Moșule,
Știu că a trecut ceva timp de când nu ți-am scris, dar să știi că nu este vina mea. Am crescut, așa că dă vina pe timp. El m-a făcut să-mi pierd încrederea în adevărata existență a ta. Mai mult de atât, când eram mic, mă ademenea cu povești frumoase despre oameni mari. Îmi arăta în fiecare zi cât de frumos va fi când voi fi mare și pentru că imaginile erau așa frumoase am făcut un pact. L-am rugat să fugă mai repede ca să mă fac mare și când devin mare să meargă mai încet. Zis și făcut. Primii 16 ani au trecut ca vântul și mare mi-a fost mirarea să mă trezesc într-o zi că am 21 de ani și sunt deja mare. L-am chemat iar pe Timp la mine și i-am mulțumit pentru tot ce a făcut pentru mine și de acum urma să meargă mai încet. Dar, șiret din fire, tot așa grăbit gonește. Ba, de multe ori, mai repede decât atunci când eram mic. Și uite așa, am devenit eu mare și nu am mai avut timp să cred în tine.

Astăzi îmi întorc privirea spre tine, apuc tastatura cu amândouă mâinile și încep să-ți scriu această scrisoare. Ce ai mai făcut de când nu ne-am mai întâlnit? Tot așa de bun ești? Să știi că între timp am învățat să nu mă mai emoționez când trebuie să zic o poezie. Am învățat să zic poezii destul de bine. La ultima noastră întâlnire (acum 13 ani) ți-am zis doar prima strofă și apoi am uitat tot. Îți mai mulțumesc încă odată pentru cadourile pe care mi le-ai dăruit când eram mic. De la tine am înțeles ce înseamnă bucuria de a primi un cadou, dar mai cu seamă, bucuria de a face un cadou. Așa că îți mulțumesc pentru că m-ai învățat să dăruiesc.

Știu că te aștepți să urmeze un paragraf în care să îți cer multe lucruri materiale. Anul acesta am hotărât să cer cadouri spirituale. Vreau să îi ajuți pe toți copiii care nu au părinți sau care nu au bani. Ajută-i pe bătrânii care, dintr-un spital ori azil, privesc spre geam și cu lacrimi în ochi își trăiesc bucata de viață ce le-a mai rămas. Ajută-i pe cei care nu au o casă și ajută-i pe toți cei care au nevoie de sănătate. Eu vreau fericire, pe asta nu pot să o cumpăr și nici nu pot să o primesc de la cineva.
Sper să fii la fel de prompt în realizarea dorințelor mele, așa cum erai și când eram mic. Îți mulțumesc pentru timpul acordat și îți doresc și ție un Crăciun fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu