sâmbătă, 23 februarie 2013

Sâmbătă de familie

A trecut ceva timp de când nu am mai scris. După cum știe toată lumea deja, luna februarie este rezevată sesiunii. Student la litere fiind, am avut foarte multe examene și foarte mult de învățat. Cu muncă, stres, nopți nedormite, nervi și cafea, am reusit să ies destul de bine din această perioadă întunecată din viața mea.

Cu toții ne gândim la momentul când vom fi oameni mari. La acele zile când vom merge cu mașina la cumpărături, împreună cu nevasta și eventual copilul. Apoi întorși acasă, soțul se așează confortabil la laptop sau tv, însoțit de un pahar de cafea sau suc și scrumiera cu multe chiștoace de țigări în ea. Soția se închide în bucătărie pregătind ceva bun de papa. Stă singură pentru că așa vrea ea. Tu te oferi să o ajuți, dar ea se simte mai confortabil fără stângăciile tale.

Acest moment poate fi chiar mai aproape decât crezi. Azi, în acest moment mai exact, asta trăiesc eu. Diferența e că nu sunt însurat. Stau destul de confortabil în pat, cu laptopul pe brațe și scriu. Prietena mea, îmi pregătește o surpriză. Ea e mereu atentă.

Timpul trece, zilele se scurg și ne trezim exact în momentul acesta. E mai mult un experiment ceea ce trăiesc eu acum, dar știu că va veni cât de curând și realitatea aceasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu