miercuri, 16 ianuarie 2013

Prolog

M-am tot gândit în ultima vreme cum să-mi numesc blogul. Aveam eu câteva idei, am încercat dar se pare că nu sunt eu singurul care se gândea la anumite chestii (spun aceste lucruri pentru ca 2 dintre numele pe care le vroiam, sunt luate deja). Când eram istovisit de toate puterile, când eram pe punctul de a renunţa la ideea de a creea acest blog doar pentru ca nu găseam un nume potrivit, am făcut un brainstorming în minte şi cu degetele pe tastatură, am scris, involuntar aproape, Oameni diferiţi. De ce aşa? mă învârt într-un mediu unde am prilejul să cunosc tot felul de oameni. Unii mai frumoşi, alţii mai puţin (la suflet mă refer). Cu unii interacţionez bine, cu alţii nici nu vreau să vorbesc. Cunosc oameni care fac parte din diferite clase sociale, care vin din medii diferite, cu principii şi mentalităţi mai altfel. Oameni şi oameni. Ştiu că nu toţi suntem la fel şi asta ne face unici.
De aceea m-am gândit ca blogul meu să se cheme Oameni diferiţi, pentru că sunt situaţii în viaţă care ne depăşesc (curios, sau nu, unele dintre situaţiile cărora nu le putem face faţă, sunt create chiar de noi). Sunt momente în care clachezi şi nu mai vrei facultate, serviciu ori viaţă cotidiană aglomerată. De aceea, în momentele de refulare e bine să faci ceea ce-ţi place ţie cu adevărat. Eu scriu. 

Aşadar, Welcome on board!

Un comentariu: