vineri, 3 ianuarie 2014

Alfa și Omega (retrospectiva dintre ani)

Uite așa s-a terminat cu sărbătorile. Deocamdată. Am trecut frumos peste un Crăciun cald și peste un revelion și mai cald. Dar nu e nicio problemă. Eu unul mă mulțumesc cu vremea asta. Cine mă cunoaște va spune sigur „Te mulțumești? Ești de-a dreptul fericit că nu este zăpadă!”

Mereu, la final de an, vine momentul acela când începi să te gândești la ce ai făcut și mai cu seamă, la ce trebuie să faci. Probabil că vrei să fii mai bun, mai chibzuit, mai sincer sau mai romantic. Unii vor să fie mai veseli și poate mai triști. Bilanțul anului ce tocmai se termină arată diferit. Unii au hotărât să vorbească despre anul 2013 cu cele mai frumoase cuvinte, fiind unul dintre cei mai buni ani ai lor. Alții, din contră, nici nu vor să-și amintească de un așa an.

2014 se anunță un an promițător. Eu știu că este, din nou, pentru mine, un an decisiv. Este dintre acei ani când ai de învățat și de luat tot felul de decizii. Este anul care ne apropie și mai mult de maturitatea propriu-zisă. Dar cu toate astea, am aflat de la TV că 2014 este un an „nelimitat de bun”.
Eu vă doresc un an plin de reușite, fericire și multă putere de muncă. Pentru că, în cele din urmă, sloganul nazist este unul dintre ceel mai bune moduri de a descrie societatea și statutul ființei umane a secolului 21. ”Arbeiten macht frei” Alles gutes!

Apropo: mi-am îmbrăcat blogul cu haine noi. Sper să vă placă.

Poza surprinde primul apus al acestui an. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu